Bc. Matouš Rejzl

Bachelor's thesis

Prototyp hry pro grafické programování

Prototype of block-based programming game
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit prototyp výukové hry s důrazem na paralelismus. Práce popisuje další existující výukové hry, jednotlivé herní prvky, sady úloh a také implementaci. Výsledkem je fungující prototyp hry včetně několika sad úloh. Na tento prototyp je možné navázat a vytvořit plnou verzi této hry.
Abstract:
This bachelor thesis aims to create a prototype of an educational game with an emphasis on parallelism. This thesis describes other educational games, game elements, sets of levels and the implementation. The result is a working prototype of the game, including some level sets. It is possible to further expand on this prototype to create a full version.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2021
  • Supervisor: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Tomáš Effenberger

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics