Analýza a organizace společnosti hotelu Althof – Kateřina Procházková
Kateřina Procházková
Bachelor's thesis
Analýza a organizace společnosti hotelu Althof
Abstract:
Hlavním cílem práce je návrh nové koncepce propagace hotelu, která by mohla vést ke zvýšení počtů hostů, a dostat jej tak do podvědomí potencionálním hostům.Byla provedena literární rešerše českých, ale i zahraničních autorů, která byla zaměřena především na organizaci a organizační strukturu, analýzu, marketing, marketingový mix hotelu, marketingovou komunikaci a komunikační mix.Analýza současného …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis is a proposal of a new conception of a hotel promotion which could lead to higher number of guests and which should increase the level of potential clients´ awareness. The literary research was carried out of both Czech and foreign authors with the focus on organization, organization structure, analysis, marketing, marketing mix of the hotel, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/ho0qcv/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme:
Ekonomie a management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights