Analýza a organizace společnosti hotelu Althof – Kateřina Procházková
Kateřina Procházková
Bachelor's thesis
Analýza a organizace společnosti hotelu Althof
Anotácia:
Hlavním cílem práce je návrh nové koncepce propagace hotelu, která by mohla vést ke zvýšení počtů hostů, a dostat jej tak do podvědomí potencionálním hostům.Byla provedena literární rešerše českých, ale i zahraničních autorů, která byla zaměřena především na organizaci a organizační strukturu, analýzu, marketing, marketingový mix hotelu, marketingovou komunikaci a komunikační mix.Analýza současného …viacAbstract:
The objective of the bachelor thesis is a proposal of a new conception of a hotel promotion which could lead to higher number of guests and which should increase the level of potential clients´ awareness. The literary research was carried out of both Czech and foreign authors with the focus on organization, organization structure, analysis, marketing, marketing mix of the hotel, marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ho0qcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme:
Ekonomie a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Názov
Vložil
Vložené
Práva