Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy – Pavla Harangozó
Pavla Harangozó
Bachelor's thesis
Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy
The kindergarten self-evaluation in the area of school and family cooperation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat autoevaluaci mateřské školy v oblasti spolupráce školy a rodiny. Teoretická část se vymezuje a charakterizuje základní terminologii, legislativu, autoevaluační proces, nástroje a metody při autoevaluaci. S autoevaluaci je rovněž v rámci práce spojena i oblast spolupráce mateřské školy a rodiny, proto se i tato kapitola v bakalářské práci vyskytuje. Cílem praktické části …moreAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with the self-evaluation of a nursery school in terms of cooperation between the nursery school and the families. The aim of this thesis is the description of such self-evaluation. The theoretical part of this thesis defines and characterizes the basic terminology, legislation, the self-evaluation process, tools and methods thereof. As the cooperation between the nursery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Harangozó, Pavla. Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Řízení autoevaluace školy na případu základní školy
Milena Mikysková -
Komunikace na téma smrti a umírání mezi rodiči a dětmi
Marie Dýbová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Komunikace a spolupráce školy a rodiny na venkovské škole
Tereza Sklenářová -
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Komunikace a výchova v rodině neslyšících rodičů se slyšícím dítětem a slyšících rodičů s neslyšícím dítětem
Pavla Freitingerová -
Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole
Martina SEGSULKOVÁ -
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Barbora KREJČOVÁ