Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu? – Kateřina PAVLISOVÁ
Kateřina PAVLISOVÁ
Bakalářská práce
Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?
Do we know the actual cost of having fun on the internet?
Anotace:
Tato práce se věnuje tématu zábavy na internetu, s ní spojenou energetickou náročností a dalšími environmentálními aspekty. Autorka si klade za cíl, co nejkomplexnějším způsobem přiblížit hlavní aktéry, zodpovědné za to, že můžeme surfovat na internetu, streamovat videa, poslouchat hudební obsah nebo trávit čas na sociálních sítích. Druhým cílem je zanalyzovat vlastní dotazníkové šetření o povědomí …víceAbstract:
This work delves into the topic of entertainment on the internet, its associated energy demands, and other environmental aspects. The author aims to comprehensively approach the main actors responsible for enabling activities such as internet surfing, video streaming, music listening, or spending time on social networks. Additionally, the author analyzes a survey conducted on high school student´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Pánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLISOVÁ, Kateřina. Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní rozvojová a environmentální studia / Mezinárodní rozvojová a environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Vyjednávání o umístění hlubinného úložiště radioaktivního odpadu v České republice: analýza sociálních sítí
Martin Matuštík -
Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Dan Malík -
Uhlíková stopa jihočeských domácností
Marie VOŠTOVÁ -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
26. 8. 2024