Monika Subovicsová

Diplomová práce

Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018

Marketingový komunikačný plán spoločnosti Firma s.r.o. pre rok 2018
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zvolení komunikační strategie společnosti Firma s.r.o. Cílem práce je vytvoření marketingového komunikačního plánu společnosti pro rok 2018. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které jsou následně členěny na podkapitoly. První kapitola je věnována teoretickému vymezení marketingové komunikace a komunikačního procesu s představením jednotlivých komunikačních kanálů. V další …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is to determine the communication strategy of Firma s.r.o. The aim of the thesis is to create a marketing communication plan for the company for the year 2018. The thesis is divided into five chapters, which are subdivided into subchapters. The first chapter deals with the theoretical definition of the marketing communication and the communication process with the …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je zvolenie komunikačnej stratégie spoločnosti Firma s.r.o. Cieľom práce je vytvorenie marketingového komunikačného plánu spoločnosti pre rok 2018. Práca je rozdelená do piatich kapitol, ktoré sú ďalej členené na podkapitoly. Prvá kapitola je venovaná teoretickému vymedzeniu marketingovej komunikácie a komunikačného procesu s predstavením jednotlivých komunikačných kanálov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Tamás Iván

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68924

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod