Bc. Filip Koval
Diplomová práce
Výzkum spotřebitelského chování
Consumer behavior research
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spotřebitelského chování v oblasti sjednávání pojistných smluv pojištění odpovědnosti z provozu vozidel na pozemních komunikacích. Cílem práce je zjistit, které aspekty ovlivňují nákupní rozhodovací proces u respondentů při zakládání pojistných smluv. Práce se dělí na dvě hlavní části. V první části této práce je soustředěno na literární rešerši, kde na základě …víceAbstract:
This thesis deals with researching consumer behavior in the area of negotiating insurance contracts for liability insurance for vehicles on roads. The aim of the thesis is to identify which aspects influence the purchasing decision-making process among respondents when establishing insurance contracts. The thesis is divided into two main parts. The first part focuses on literature review, where terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Edita Fedorková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her
Lukáš Kufa -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daria Krylosova -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva