Bc. Barbora Strýčková

Master's thesis

Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh

Marketing Project of Launching a New Mumijo Gel Product on the Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového projektu pro nově uváděný výrobek na český trh na základě vypracovaných analýz. V teoretické části jsou představeny hlavní pojmy týkající se problematiky zavádění nových výrobků na spotřebitelský trh. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačních nástrojů a situační analýzu, jejíž součástí je i analýza konkurenčních výrobků. Dalším použitým nástrojem …more
Abstract:
This master´s thesis deals with the creation of a marketing project for a newly launched product on the Czech market based on the analyses. In the theoretical part, the main concepts related to the issue of introducing new products to the consumer market are presented. The practical part includes the analysis of communication tools and situational analysis, which includes the analysis of competing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Strýčková, Barbora. Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe