Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh – Bc. Barbora Strýčková
Bc. Barbora Strýčková
Diplomová práce
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Marketing Project of Launching a New Mumijo Gel Product on the Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového projektu pro nově uváděný výrobek na český trh na základě vypracovaných analýz. V teoretické části jsou představeny hlavní pojmy týkající se problematiky zavádění nových výrobků na spotřebitelský trh. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačních nástrojů a situační analýzu, jejíž součástí je i analýza konkurenčních výrobků. Dalším použitým nástrojem …víceAbstract:
This master´s thesis deals with the creation of a marketing project for a newly launched product on the Czech market based on the analyses. In the theoretical part, the main concepts related to the issue of introducing new products to the consumer market are presented. The practical part includes the analysis of communication tools and situational analysis, which includes the analysis of competing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strýčková, Barbora. Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace centra klinického hodnocení
Dominika Kadlčíková -
Zakladatelský projekt- založení fitness centra
Martin Hladík -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic -
Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
Veronika Pilná -
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Lukáš Vybíral -
Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu
Dominika Takáčová