Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice – Veronika Zedníková
Veronika Zedníková
Bachelor's thesis
Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice
Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic
Abstract:
Zedníková, V. Přínosy a rizika influencer marketingu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem této bakalářské práce je pomocí kvalitativního výzkumu zhodnotit přínosy a rizika influencer marketingu v kontextu českého trhu a navrhnout doporučení pro firmy v České republice, které se s tímto typem marketingu teprve seznamují nebo mají jen omezené zkušenosti …moreAbstract:
Zednikova, V. Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the benefits and risks of influencer marketing in the context of the Czech market through qualitative research and to propose recommendations for companies in the Czech Republic that are just beginning or have limited experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
- Reader: Michal Pšurný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEDNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Rizika a~přínosy influencer marketingu v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hox1bm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Virtuálni influenceri: analýza sociálnych sietí virtuálnej influencerky Bejby Blue
Tamara Garasová -
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Nina Bubelínyová -
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Nina Bubelínyová -
AI v online marketingové komunikaci
Zuzana Srdínková -
Využití umělé inteligence v online marketingu
David Fenynec -
Ve spolupráci se Safer internet sociální sítě, bezpečnost dětí
Renáta Smutná -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina