Veronika Zedníková

Bachelor's thesis

Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice

Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic
Abstract:
Zedníková, V. Přínosy a rizika influencer marketingu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem této bakalářské práce je pomocí kvalitativního výzkumu zhodnotit přínosy a rizika influencer marketingu v kontextu českého trhu a navrhnout doporučení pro firmy v České republice, které se s tímto typem marketingu teprve seznamují nebo mají jen omezené zkušenosti …more
Abstract:
Zednikova, V. Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the benefits and risks of influencer marketing in the context of the Czech market through qualitative research and to propose recommendations for companies in the Czech Republic that are just beginning or have limited experience …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
  • Reader: Michal Pšurný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta