Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí – Mgr. Barbora Pospíšilová, DiS.
Mgr. Barbora Pospíšilová, DiS.
Master's thesis
Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí
The adaptation of the first class pupil at the school environment
Abstract:
Diplomová práce „Adaptace žáka 1. třídy na školní prostředí“ se zaměřuje na zmapování procesu adaptace žáka na školní prostředí při vstupu žáka do 1. třídy. Neopomíjí ani specifika žáka při vstupu do školy (školní zralost, připravenost,…), charakteristiku žáka mladšího školního věku a obecně charakteristiku výuky v první třídě. Zabývá se zjišťováním míry spolupráce rodiny se školou, třídním učitelem …moreAbstract:
This diploma thesis of “The 1st class pupil’s adaptation to school environment” deals with the mapping of process of pupil adaptation to school environment entering the 1st class. It does not either neglect specifics of a pupil entering a school (school maturity, readiness, …), early school age pupil’s characteristics and general characteristics of teaching in the first class. It deals with finding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nny1m/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Emoční charakteristika u dětí s odlišným sociometrickým statusem z pohledu žáků
Marie DRŮBOVÁ -
Adaptační program pro žáky 1. tříd základní školy
Tereza NEPOKOJOVÁ -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Školní úspěch, neúspěch a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy
Monika Říhová -
Postupy při eliminaci rizikového chování ve vazbě na školní neúspěch žáků staršího školního věku
Marie LEGNEROVÁ -
Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu
Adéla Tihelková -
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků 1. st. ZŠ v kontextu rodinného prostředí
Magdaléna Gorčíková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ