Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury – Bc. Adam Jelínek
Bc. Adam Jelínek
Bakalářská práce
Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury
Anotace:
Předmětem studia je analýza komunikačních dovedností obchodních zástupců. Komunikace je nejdůležitější schopností obchodního zástupce. Úspěšný obchodník musí ovládat komunikaci ve formě verbální i neverbální. Nezbytné je znát také obraty, které se při obchodním jednání používají. Velmi důležitá je také výborná znalost obchodního partnera. Na základě dotazníkového šetření, které proběhlo mezi odběrateli …víceAbstract:
The study is to analyze the communication skills of sales representatives. Communication is the most important capabilities of the agent. A successful trader must master communication in the form of verbal and nonverbal. Is also necessary to know the phrases that are used in business negotiations. Very important is also an excellent knowledge of the business partner. Based on the survey, which took …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hr1hn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Petra Majerová
- Oponent: Ing. Hana Mušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNEK, Adam. \textit{Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hp2wi7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza odměňování obchodních zástupců v business společnosti
Monika Stránská -
Analýza a návrh aplikací Business Inteligence ve vodárenských společnostech
Vojtěch Pitřinec -
Obchodní jednání – budoucnost našeho úspěchu?
Eva Imrichová -
Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF, a. s.
Petra HANOUSKOVÁ -
Společenská pravidla při obchodním jednání v soudobé Číně
Vojtěch Onderka -
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Faktory úspešného predaja a úspešnosť obchodných jednaní
Michal Kuľbak