Samoregulácia v oblasti komerčných komunikácií na alkoholické nápoje v Európe – Jana Sukopová
Jana Sukopová
Diplomová práce
Samoregulácia v oblasti komerčných komunikácií na alkoholické nápoje v Európe
Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě
Anotace:
Diplomová práce na téma Samoregulace v oblasti komerčních komunikací na alkoholické nápoje v Evropě srovnává jednotlivé přístupy krajin k etické samoregulaci a jej vlivem na spotřebitele. Práce je rozdělená do dvou částí. První, teoretická část, se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se samoregulace a komerčních komunikací. Podstatní prostor v této části je věnovaný analýze současné …víceAbstract:
The master thesis named "Self-regulation in commercial communications oriented to alcoholic beverages in Europe" compares the approach of particular European countries to ethical self-regulation and its influence to consumers. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on explaining basic terms concerning to self-regulation and commercial communications. Significant part is …víceAbstract:
Diplomová práca na tému Samoregulácia v oblasti komerčných komunikácií na alkoholické nápoje v Európe porovnáva jednotlivé prístupy krajín k etickej samoregulácii a jej vplyvom na spotrebiteľa. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá, teoretická časť, sa zameriava na vysvetlenie základných pojmov týkajúcich sa samoregulácie a komerčných komunikácií. Podstatný priestor v tejto časti je venovaný analýze …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojnosti klientov vybranej komerčnej poisťovne
Matej Orság -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Komparácia marketingových prístupov ku klientom vo vybraných bankách
Sláva Remeková -
Komunikácia značky Kotex
Lenka Tichá -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Etika ve světě reklamy na alkohol
Miluše BRUNÁTOVÁ