Projekt výuky odborného výcviku a odborných předmětů, oboru lakýrník – Bc. Bohdan Zbořil
Bc. Bohdan Zbořil
Bakalářská práce
Projekt výuky odborného výcviku a odborných předmětů, oboru lakýrník
Anotace:
Zbořil Bohdan. Projekt výuky odborného výcviku a odborných předmětů, oboru Lakýrník. Bakalářská práce. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2006, 45 s. Základní pedagogické dokumenty, podmínky BOZP, výuka v učňovských dílnách, program odpadového hospodářství, návrh lakýrnické dílny, příprava učitele na výuku v odborných předmětech.Abstract:
Zboril Bohdan: Project of hands-on training and vocational subject education, branch Painter. Bachelor project. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy university, 2006, 45 s. Basic pedagogical documents, BOZP conditions, hands-on training in apprentaces workshops, waste management programme, painter workshop design, teachers preparation for education in vocational subjects.Klíčová slova
Základní pedagogické dokumenty podmínky BOZP výuka v učňovských dílnách program odpadového hospodářství návrh lakýrnické dílny příprava učitele na výuku v odborných předmětech.Basic pedagogical documents BOZP conditions hands-on training in apprentaces workshops waste management programme painter workshop design teachers preparation for education in vocational subjects
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/etf5u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
- Vedoucí: ing. Josef Štulpa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Příprava učitele na výuku odborného předmětu na střední škole
Anna Líbenková -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Současný stav předmětu technická výchova na základních školách na Vyškovsku
Radka Lefnerová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ -
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Vzdělávání žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva v době distanční výuky
Rusmanová Rusmanová