Filip Vánik

Bakalářská práce

Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj

Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Anotace:
V mé závěrečné práci, která má název Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj, jsem se rozhodl zaměřit na marketingovou strategii Volby sládků. Výběr tohoto tématu není však náhodou, neboť jsem vycházel z pracovních zkušeností získaných právě ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a to konkrétně na oddělení trade marketing. Díky tomu jsem měl možnost zapojit se do program Volby sládků a detailně …více
Abstract:
In my final bachelor thesis titled as "Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj," I have decided to focus on a marketing strategy of a program called "Brewers Choice." The choice of this topic is not a coincidence, since it is based on my professional experience acquired from a company Plzeňský Prazdroj in a department of trade marketing. Regarding this experience I had an opportunity …více
Abstract:
V mojej záverečnej práci, ktorá má názov Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj som sa rozhodol zamerať na marketingovú stratégiu Volby sládkov. Výber tejto témy nie je náhodný, pretože budem vychádzať z pracovných skúseností nadobudnutých v spoločnosti Plzeňský Prazdroj na oddelení trade marketingu. Vďaka tomu som mal možnosť sa zapojiť do chodu programu Volba sládkov a vidieť čo všetko …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79556

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod