Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil – BcA. Matěj Hrudička
BcA. Matěj Hrudička
Diplomová práce
Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
The Evolution of Camera Perspective in the Resident Evil Videogame Franchise
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace.Abstract:
This master's thesis deals with the evolution of camera perspective in the videogame series Resident Evil, researched on three games from the franchise. It analyzes stylistic elements typical for each camera style and compared them to deduct the pros and cons of each solution, how videogame visuals affect the building of tension and surprise and how they communicate vital information to the player …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrudička, Matěj. Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.