Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023 – Michaela Kupcová
Michaela Kupcová
Bachelor's thesis
Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023
Comparison of Marketing Communication of Selected Political Parties and the Winning Party in the Election Campaign to the NRSR in 2023
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá porovnaním marketingovej komunikácie vybraných politických strán a víťaznej strany vo volebnej kampani do NR SR v roku 2023. Prvá časť zoznamuje čitateľov so základnými pojmami ako je politický marketing, jeho špecifiká na Slovensku a v online oblasti. Práca sa ďalej zaoberá princípmi ovplyvňovania v politickej praxi a predstavuje politické strany a subjekty s ktorými je …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the comparison of marketing communication of selected political parties and the winning party in the election campaign to the NR SR in 2023. The first part introduces the readers to the basic concepts such as political marketing, its specifics in Slovakia and in the online field. The thesis further deals with the principles of influence in political practice and introduces …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPCOVÁ, Michaela. \textit{Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hpfmwj/.
Jak správně citovat práci
Kupcová, Michaela. Porovnání marketingové komunikace vybraných politických stran a vítězné strany ve volební kampani do NR SR v roce 2023. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
Josef MERGL -
Vliv online marketingu na úspěch vybraných politických stran ve volbách
Josef MERGL -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
Monika Dudášová -
Politický marketing na Slovensku: volebná kampaň 1998
Adela Zábražná