Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle – Ivan Ištvánffy
Ivan Ištvánffy
Bachelor's thesis
Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle
The Impact of Artificial intelligence on the Creation and Efficiency of Marketing Campaigns in the Creative Industry
Anotácia:
V rámci vypracovanej metodiky bude realizované monitorovanie a vyhodnocovanie efektívnosti marketingových kampaní, ktoré sú vytvárané prostredníctvom umelej inteligencie a následne porovnávané s obsahom vytvoreným tradičnými postupmi. S využitím kvantitatívneho dotazníkového výskumu bude dosiahnutý komplexný pohľad na respondentov, zameraný na ich vnímanie všeobecných aspektov kampaní, postoj k personalizácii …viacAbstract:
The developed methodology will be used to monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns that are created through artificial intelligence and subsequently compared with content created through traditional methods. Using quantitative survey research, a comprehensive view of respondents will be achieved, focusing on their perceptions of general aspects of campaigns, attitudes towards personalization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IŠTVÁNFFY, Ivan. \textit{Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hpfp2w/.
Jak správně citovat práci
Ištvánffy, Ivan. Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace