Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz – Jan Synek
Jan Synek
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích ve společnosti Alza.cz
Social media marketing at Alza.cz
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává jednak o marketingu na sociálních sítích jako takovém a zároveň ukazuje jeho praktické využití na příkladu internetového obchodu Alza.cz a.s. Teoretická část práce vysvětluje pojmy jako marketing a sociální sítě. Dále je v této části uveden výčet dnes využívaných nástrojů marketingu na sociálních sítích spolu s aktuálními trendy v tomto oboru. Praktická část práce potom …víceAbstract:
This thesis describes social media marketing and at the same time shows its practical use on the example of internet store Alza.cz. The first theoretical part of the thesis describes terms like marketing and social media. There is also an enumeration of tools used today in social media marketing together with current trends in this field. The second practical part of the theses shows use of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Jiří Tvarůžek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova
Název
Vložil
Vloženo
Práva