Determinanty školního výkonu žáka v diagnostickém zařízení a zařízení – Mgr. Ivana Poláková
Mgr. Ivana Poláková
Bakalářská práce
Determinanty školního výkonu žáka v diagnostickém zařízení a zařízení
Anotace:
Výkony dětí ve školách jsou hodnoceny buď známkami, nebo slovně. Většinu lidí zajímá toto hodnocení, ale málokdy se více zajímají o to, co děti k takovým výkonům vede (ať už k výborným, nebo k opačnému pólu - tedy neprospívání). Děti, které mají dobré školní výsledky, se hlásí na výběrové školy, ty ostatní nám většinou splývají v šedivý průměr, ze kterého občas vyčnívají školáci, kteří jsou přeřazováni …víceAbstract:
Achievements of children in the schools are classified either by marks, or by words. Majority of people are interested in this achievement, but in less cases they are interested about what covey children to this achievements (either excellent or the opposite one- disadvantage). When the children have got pedagogical problem, social department applies for order institutional education. It has got influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cza4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
- Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie (kombinované) / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ -
Vliv školní šikany na školní úspěšnost dítěte
Tereza BEČKOVSKÁ -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Proč se klukům nedaří? Vliv prostředí na školní (ne)úspěšnost
Alice Mourková -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová