Mgr. Ivana Poláková

Bakalářská práce

Determinanty školního výkonu žáka v diagnostickém zařízení a zařízení

Anotace:
Výkony dětí ve školách jsou hodnoceny buď známkami, nebo slovně. Většinu lidí zajímá toto hodnocení, ale málokdy se více zajímají o to, co děti k takovým výkonům vede (ať už k výborným, nebo k opačnému pólu - tedy neprospívání). Děti, které mají dobré školní výsledky, se hlásí na výběrové školy, ty ostatní nám většinou splývají v šedivý průměr, ze kterého občas vyčnívají školáci, kteří jsou přeřazováni …více
Abstract:
Achievements of children in the schools are classified either by marks, or by words. Majority of people are interested in this achievement, but in less cases they are interested about what covey children to this achievements (either excellent or the opposite one- disadvantage). When the children have got pedagogical problem, social department applies for order institutional education. It has got influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií