Strategický plán podnikání vybraného rodinného podniku – Michaela Kopalová
Michaela Kopalová
Bakalářská práce
Strategický plán podnikání vybraného rodinného podniku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem strategického rozvoje rodinného podniku. První část popisuje teorii dané problematiky a druhá část se věnuje strategické analýze konkrétního podniku s ohledem na návrh a vypracování strategie rozvoje. V rámci strategické analýzy je provedena podrobná externí a interní analýza, která je shrnuta v rámci analýzy SWOT a jejího kvantifikovaného vyhodnocení. Také je zde …víceAbstract:
The subject of this thesis is the strategy development of a family business. The first part describes the theory of the issue and the second part deals with the strategy analysis of a particular company with a regard to the propose and elaboration of development strategy. As part of the strategic analysis, a detailed one is performed external and internal analysis, which is summarized in the SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Rydvalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopalová, Michaela. Strategický plán podnikání vybraného rodinného podniku. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingového řízení firmy
Magdaléna Mošnová -
Strategie pro udržitelný rozvoj vybraného malého a středního podniku
Miroslav Balog -
Strategie marketingového řízení firmy
Anastasiia Makarova -
Strategie marketingové komunikace firmy
Eliška Houšková -
Strategie marketingového řízení firmy
Andrea Fischerová -
Marketingová strategie obchodní společnosti
David Koláček -
Strategie prodeje nového výukového programu pro střední a vysoké školy
Ivana Hrozová -
Návrh strategie udržitelného rozvoje cestovního ruchu pro podnikatelské subjekty působící v obci Benecko
Anežka Hanušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva