VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING – Ing. David PRANTL
Ing. David PRANTL
Disertační práce
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING
Anotace:
Předložená disertační práce se zabývá sociálními médii a identifikuje stěžejní oblasti, ve kterých podniky mohou efektivně využívat sociální média. Pro vypracování práce je využita strategie smíšeného výzkumu. V první části práce jsou na základě literární rešerše shrnuty dosavadní poznatky v oblasti komunikace na internetu se zaměřením na sociální média. Teoretická východiska práce jsou založena převážně …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the use of social media in business and mainly identifies the key areas in which organizations can effectively use social media. The author used mixed method research strategy. In the first part of the thesis the existing knowledge with a focus on social media is summarized based on a literature review. The theoretical background of the work is based mainly on foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRANTL, David. VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING. Plzeň, 2019. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing v sociální práci
Ondřej MAREK -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Vladimír Vala
Název
Vložil
Vloženo
Práva