Názory pracovníků kontaktních center na superviz – Bc. Vít SVOZIL
Bc. Vít SVOZIL
Master's thesis
Názory pracovníků kontaktních center na superviz
The Opinions of the Drop-in Centre Personnel to Supervise
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Názory pracovníků kontaktních center na supervizi, se zabývá jednak významem, kterou supervize pro pracovník má a jednotlivými faktory, které ovliv-ňují názory pracovníků na ni. Hlavní výzkumná otázka mé práce zní následovně - "Jaké jsou postoje pracovníků kontaktních center a terénních sociálních pracovníků k supervizi?". Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část …viacAbstract:
The Diploma thesis The Opinions of the Drop-in Centre Personnel to Supervise deals with individual factors, which influence view of social workers to supervision. The main research question of the thesis is - "What are the attitudes of workers in centers and field workers to supervise? ". The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of supervision …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Soňa Vávrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOZIL, Vít. Názory pracovníků kontaktních center na superviz. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Kontaktní centrum pro seniory a osoby se zdravotním postižením POSEZ Benešov
Ivana PLAČKOVÁ -
Význam kontaktních center pro jejich uživatele
Denisa Březinová -
Kontaktní centrum Frýdek Místek jako služba pro uživatele nealkoholových drog
Lukáš JAVOREK -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Zavedení webových služeb pro kontaktní centrum
Vladimír Novotný -
Kontaktní centrum v Přerově jako služba pro uživatele nealkoholových návykových látek
Simona ROSENBERGOVÁ -
Systém péče o drogově závislé v České republice
Marie Kolářová -
Organizace a zdroje financování péče o drogově závislé v ČR
Lucie Kniknerová