Postavení a vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu ve vybrané firmě – Ing. Jiří Šíma
Ing. Jiří Šíma
Bachelor's thesis
Postavení a vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu ve vybrané firmě
The position and evaluation of instruments of communication mix tools in the selected company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhu a analýzy marketingového mixu pro vybranou agenturu T–Models za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je dále vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejích investic. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, první část je část terminologická, …viacAbstract:
The aim of this bachelor project is to compile a draft and analysis of the Marketing Mix for the selected agency T- Models by using selected Comunnication Mix methods and instruments. The work also contains a draft of marketing campaign and its budget. The marketing campaign is preceded by an evaluation of the current economic situation of the company and its investments. Bachelor project is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0y0r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko