Ing. Jiří Šíma

Bachelor's thesis

Postavení a vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu ve vybrané firmě

The position and evaluation of instruments of communication mix tools in the selected company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhu a analýzy marketingového mixu pro vybranou agenturu T–Models za využití vybraných metod a nástrojů marketingové komunikace. V práci je dále vypracován návrh marketingové kampaně a jejího rozpočtu. Návrhu předchází zhodnocení současného stavu společnosti a jejích investic. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, první část je část terminologická, …viac
Abstract:
The aim of this bachelor project is to compile a draft and analysis of the Marketing Mix for the selected agency T- Models by using selected Comunnication Mix methods and instruments. The work also contains a draft of marketing campaign and its budget. The marketing campaign is preceded by an evaluation of the current economic situation of the company and its investments. Bachelor project is divided …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication