Využití Google Analytics pro marketing firmy – Bc. Karolína Martínková
Bc. Karolína Martínková
Bakalářská práce
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Use of Google Analytics in a company marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit návrhy a doporučení ke zlepšení marketingových výsledků organizace prostřednictvím využití nástroje Google Analytics. Organizace, jejíž údaje jsou využité a představené v rámci práce, si nepřála zveřejnit své jméno a z tohoto důvodu bude označována anonymní zkratkou XY. Práce je rozdělena na tři základní části, a to teoretickou část, praktickou část, návrhovou část …víceAbstract:
The aim of this thesis is to make suggestions and recommendations to improve the marketing results of the organization through the use of Google Analytics. The organization, whose data is used and presented in this work, did not wish to publish its name and for this reason it will be labeled with anonymous abbreviation XY. The thesis is divided into three basic parts, namely theoretical part, practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/q4n02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTÍNKOVÁ, Karolína. \textit{Využití Google Analytics pro marketing firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hqoyib/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán