Využití Google Analytics pro marketing firmy – Bc. Karolína Martínková
Bc. Karolína Martínková
Bachelor's thesis
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Use of Google Analytics in a company marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavit návrhy a doporučení ke zlepšení marketingových výsledků organizace prostřednictvím využití nástroje Google Analytics. Organizace, jejíž údaje jsou využité a představené v rámci práce, si nepřála zveřejnit své jméno a z tohoto důvodu bude označována anonymní zkratkou XY. Práce je rozdělena na tři základní části, a to teoretickou část, praktickou část, návrhovou část …moreAbstract:
The aim of this thesis is to make suggestions and recommendations to improve the marketing results of the organization through the use of Google Analytics. The organization, whose data is used and presented in this work, did not wish to publish its name and for this reason it will be labeled with anonymous abbreviation XY. The thesis is divided into three basic parts, namely theoretical part, practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/q4n02/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán