Bc. Jan Mrvík

Diplomová práce

Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace

Synergy of Integrated Marketing Communication Tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá synergií nástrojů integrované marketingové komunikaci společnosti BELA MOST s.r.o. První část práce se zaměřuje na aktuální trendy marketingové komunikaci. Druhá část se zabývá zjištěním současného stavu, získávání dat z místního šetření a elektronického dotazníku vč. jejich vyhodnocení. V třetí části jsou vyhodnocená data aplikována na jednotlivé nástroje marketingové komunikace …více
Abstract:
This thesis deals with the synergy of integrated marketing communication tools of BELA MOST s.r.o. The first part focuses on current trends in marketing communication. The second part deals with finding out the current state, obtaining data from the local survey and electronic questionnaire incl. their evaluation. In the third part, the evaluated data is applied to individual tools of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní