Kristýna Mrázková

Bachelor's thesis

Strategie vybrané čínské firmy při vstupu na český trh a budování pozice na tomto trhu

Strategy of a chosen Chinese company when entering the Czech market and building up a position on this market
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována vzájemným obchodním a investičním vztahům mezi Českou republikou a Čínou, dále čtenáři podrobněji představuje čínskou provincii Sichuan a její vztahy s Českou republikou. V závěru se pak zabývá založením společnosti Changhong Europe Electric s.r.o. Samotná společnost je čtenáři představena ve druhé části práce, která pojednává …more
Abstract:
This bachelor thesis is divided into four parts. The first part is focused on mutual business and investment relations between the Czech Republic and China, further it presents the Chinese province Sichuan in more details and its relations with the Czech Republic. At the end of the first part it is mentioned an establishment of a company called Changhong Europe Electric s.r.o. The company itself is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Martin Paleček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25591