Bc. Lenka Tomášková
Bachelor's thesis
Smysl(y)
Sence(s)
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření díla, které se snaží o obsáhnutí komplexnosti smyslů a zároveň pokládá otázky ohledně smyslu bytí. Myšlenky k praktické části bakalářské práce i její samotné uchopení se točí okolo vnímání všednosti i jejího samotného významu v lidském životě třemi vybranými smysly - zrakem, sluchem, hmatem. Dílo je kombinací klasických médií (malby a asambláže) a nových médií …viacAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to create a work that attempts to encompass the complexity of the senses while asking questions about the meaning of being. The ideas for the practical part of the Bachelor's thesis and its actual grasp revolve around the perception of the everyday and its very meaning in human life by three chosen senses - sight, hearing, touch. The work is a combination of classical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fw7o5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: MgA. Tereza Sikorová
- Oponent: MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Arts and Visual Arts for Education / Arts and Visual Arts for Education
Práce na příbuzné téma
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
m6A a t6A: dvě významné modifikace RNA v rostlinách
Elena Zemlyanskaya -
Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR
Andriana Lazarieva