Bc. Veronika Klusoňová

Master's thesis

Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice

Adaptation period for novice teachers – a comparision of the conception of Austria and Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá koncepcemi adaptačního období pro začínající učitele v Rakousku a České republice. Soustřeďuje se na možnosti adaptačního období pomoci začínajícím učitelům s překonáváním problémů, se kterými se ve svých profesních začátcích setkávají. Cílem práce je srovnání obou koncepcí v jejich cílech a funkcích, obsazích a procesech. Porovnáno bude také to, jak jsou jednotlivé koncepce …viac
Abstract:
The master theses deals with the concepts of induction phase for novice teachers in Austria and the Czech Republic. It focuses on the ability of the induction phase to help the novice teachers to overcome the problems they have to face during their career start. The aim of the thesis is to compare the two concepts in their goals, contents and processes. Compared will be also the responses that the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Janík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language