Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice – Bc. Veronika Klusoňová
Bc. Veronika Klusoňová
Master's thesis
Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice
Adaptation period for novice teachers – a comparision of the conception of Austria and Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá koncepcemi adaptačního období pro začínající učitele v Rakousku a České republice. Soustřeďuje se na možnosti adaptačního období pomoci začínajícím učitelům s překonáváním problémů, se kterými se ve svých profesních začátcích setkávají. Cílem práce je srovnání obou koncepcí v jejich cílech a funkcích, obsazích a procesech. Porovnáno bude také to, jak jsou jednotlivé koncepce …viacAbstract:
The master theses deals with the concepts of induction phase for novice teachers in Austria and the Czech Republic. It focuses on the ability of the induction phase to help the novice teachers to overcome the problems they have to face during their career start. The aim of the thesis is to compare the two concepts in their goals, contents and processes. Compared will be also the responses that the …viacKľúčové slová
vzdělávání učitelů učitelská profese začínající učitel profesní start problémy začínajících učitelů podpora začínajícím učitelům adaptační období indukční fáze teacher training teaching profession novice teacher career start problems of novice teachers beginning teacher support induction phase teacher induction
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p4dqd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Janík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů odborného výcviku
Dominika Černá -
Problémy začínajících učitelů na vybraných Středních školách a jejich další vzdělávání
Kateřina KAHÁNKOVÁ -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová -
Common pronunciation problems of Czech teachers of English
Kristina MALÍKOVÁ -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová