Ing. Kristýna MARGETÍNOVÁ

Bakalářská práce

Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.

The project of implementation Customer Relationship Management in Flexiko CZ Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky …více
Abstract:
The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4160

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARGETÍNOVÁ, Kristýna. Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika