Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o. – Ing. Kristýna MARGETÍNOVÁ
Ing. Kristýna MARGETÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
The project of implementation Customer Relationship Management in Flexiko CZ Ltd.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky …viacAbstract:
The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARGETÍNOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/hrp9xk/.
Jak správně citovat práci
MARGETÍNOVÁ, Kristýna. Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Marketingová zákaznická segmentace banky
Silvia Falatová -
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Jana TANČINOVÁ -
Segmentace zákazníků vybrané firmy
Tereza Teislerová