Beáta Jánošová
Bachelor's thesis
Kvalita služieb v hotelierstve
Kvalita služeb v hotelnictví
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Jacob Brno a kvalitou služeb v hotelnictví. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se vztahují k uvedenému tématu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného zařízení a na spokojenost zákazníků formou dotazníkového šetření, kde celkem 20 výzkumných otázek je předložených 200 respondentům. Dosažený průzkum …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the evaluation of the Jacob Brno company's customer satisfaction and with quality of services in the hotel industry. In the theoretical part, there was processed knowledge that apply to these issues. The practical part focuses on the analysis of selected facility and on the customer satisfaction in form of questionnaire study, in which in total 20 research questions were …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou hodnotenia spokojnosti zákazníkov firmy Jacob Brno a kvalitou služieb v hotelierstve. V teoretickej časti sú spracované poznatky, ktoré sa vzťahujú k uvedenej téme. Praktická časť je zameraná na analýzu vybraného zariadenia a na spokojnosť zákazníkov formou dotazníkového šetrenia, kde celkovo 20 výskumných otázok je predložených 200 respondentom. Dosiahnutý …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Astrida Peruthová
- Reader: Eva Skálová, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Objektivizace měření akomodační facility a blízkého bodu akomodace
Patrícia Hladká -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights