Beáta Jánošová
Bakalářská práce
Kvalita služieb v hotelierstve
Kvalita služeb v hotelnictví
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Jacob Brno a kvalitou služeb v hotelnictví. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se vztahují k uvedenému tématu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného zařízení a na spokojenost zákazníků formou dotazníkového šetření, kde celkem 20 výzkumných otázek je předložených 200 respondentům. Dosažený průzkum …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the evaluation of the Jacob Brno company's customer satisfaction and with quality of services in the hotel industry. In the theoretical part, there was processed knowledge that apply to these issues. The practical part focuses on the analysis of selected facility and on the customer satisfaction in form of questionnaire study, in which in total 20 research questions were …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou hodnotenia spokojnosti zákazníkov firmy Jacob Brno a kvalitou služieb v hotelierstve. V teoretickej časti sú spracované poznatky, ktoré sa vzťahujú k uvedenej téme. Praktická časť je zameraná na analýzu vybraného zariadenia a na spokojnosť zákazníkov formou dotazníkového šetrenia, kde celkovo 20 výskumných otázok je predložených 200 respondentom. Dosiahnutý …víceKlíčová slova
kvalita služeb spokojenost zákazníků ubytovací služby Cestovní ruch ubytovací zařízení
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Astrida Peruthová
- Oponent: Eva Skálová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Objektivizace měření akomodační facility a blízkého bodu akomodace
Patrícia Hladká -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská
Název
Vložil
Vloženo
Práva