Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené) – Kateřina Staňková
Kateřina Staňková
Diplomová práce
Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Market segmentation of the tourism preferences
Anotace:
Analýza spotřebního chování jednotlivých segmentů cestovního ruchu, jež se od sebe liší způsobem plánování, organizování a vlastní realizace letní dovolené.Získaná data budou cenným materiálem pro nejen pro autorku a její budoucí praxi v CR,ale získané informace mohou rovněž posloužit i institucím CR, jako jsou Czech Tourism, či Ministerstvo pro místní rozvoj.Abstract:
Analysis of the customer's behaviour of the different segments, which are different from each other, as far as planning, organizing and realization of the summer holiday are concerned. The datas will help the author and her profession development in Tourism and Marketing branches, so as the main tourism institutions, such as Czech Tourism or Department of local development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jan Herget
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z~hlediska preferencí trávení letní dovolené)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hrpbyw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Cenové trendy na českom a nemeckom trhu s osobnými automobilmi v rokoch 2010 - 2019
Michal Janko -
Současné trendy na evropském trhu s elektřinou
Prokop Švábík -
Trendy na trhu s civilními letadly: Boeing vs. Airbus
Michael Čížek -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Polarizace na trhu práce
Lukáš Pernický -
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Jan Doubek