Karolína Soukupová
Diplomová práce
Branding v divadelní sféře
Branding in Theatre Sector
Anotace:
Diplomová práce komplexně zpracovává téma brand managementu, a to jak z obecného pohledu, tak s důrazem na kulturní sektor, respektive pak divadelní prostředí. Práce se zaměřila po teoretickém shrnutí tematiky na dotazníkové šetření šestnácti vybraných divadel a analýzu dalších divadel relevantních pro práci, která se zaměřila primárně na činoherní soubory v České republice. Diplomová práce má tak …víceAbstract:
This diploma thesis comprehensively deals with the topic of brand management, both from a general point of view and with an emphasis on the cultural sector, respectively, the theatre environment. After a theoretical summary of the topic, the work focused on a questionnaire survey of sixteen selected theatres and an analysis of other theatres relevant to the work, which focused primarily on drama groups …víceKlíčová slova
brandKlíčová slova
řízení značkyKlíčová slova
obchodní značkyKlíčová slova
marketingová komunikaceKlíčová slova
divadelní souboryKlíčová slova
činohraKlíčová slova
marketingKlíčová slova
divadlo
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: Jiří SULŽENKO
- Oponent: Vlastimil JEŽEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové komunikace pro Divadelní spolek Slavkov pod Hostýnem
Denisa Vejmelková -
Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
Vendula Kořínková -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace vybraného divadla
Lucie VRBKOVÁ -
Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Terezie Taberyová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva