Komunikační kompetence u dětí v riziku specifických poruch učení – Bc. Lenka Kořínková
Bc. Lenka Kořínková
Master's thesis
Komunikační kompetence u dětí v riziku specifických poruch učení
Communication Skills of Children at Risk for Learning Disabilities
Abstract:
Diplomová práce si kladla za cíl zjistit výskyt specifického logopedického nálezu u dětí předškolního věku. Práci tvořily dvě základní části. Teoretická část práce se zaměřila na ontogenezi a fylogenezi řečového vývoje. Popisovala faktory, které jsou určující pro vývoj řeči a celou oblast jazykových rovin. Zmiňuje také problematiku specifického logopedického nálezu a možnou predikci specifických poruch …moreAbstract:
This diploma thesis aimed to assess the prevalence of specific logopedical findings in children of preschool age. The work consisted of two main parts. The theoretical part of the thesis focused on the ontogeny and phylogeny of speech development. It described factors that are decisive for the development of speech and language levels throughout the area. It also mentions the issue of specific logopedical …moreKeywords
Vývoj řeči komunikační kompetence jazykové roviny školní úspěšnost specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie specifický logopedický nález artikulační neobratnost jazykový cit specifické asimilace pozorování rozhovor orientační vyšetření artikulační neobratnosti a specifických asimilací oslabení v jazykových rovinách
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Eva Dousková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŘÍNKOVÁ, Lenka. \textit{Komunikační kompetence u dětí v riziku specifických poruch učení}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hrwgem/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kořínková, Lenka. Komunikační kompetence u dětí v riziku specifických poruch učení. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Integrace žáků se specificky narušeným vývojem řeči v běžné základní škole
Tereza Kratochvílová -
Vybraná logopedická vyšetření u žáků se specificky narušeným vývojem řeči- případové studie
Andrea PEKÁRKOVÁ -
Rozvoj jazykových rovin u dětí v mateřské škole jako prevence vzniku poruch učení
Natálie KRCHŇAVÁ -
Aspekty jazykových rovin u jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v procesu psaní
Anna DLOUHÁ -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku
Šárka SMITKOVÁ -
Analýza logopedické intervence u žáků se specifickými poruchami učení
Ondřej Vácha