Analýza marketingové komunikace pizzerie – Soňa Vaňková
Soňa Vaňková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace pizzerie
Analysis of Pizzeria Marketing Communication
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace Pizzerie na Výsluní. V teoretické části jsou popsaná východiska marketingové komunikace. Dále je v práci popsaná charakteristika pizzerie a jejich služeb. V této práci je popsána metodika výzkumu dat a praktická část je věnována analýze dat a interpretaci výsledků výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of Pizzeria na Výsluní. The theoretical part describes key terms related to marketing communication. There is also description of the pizzeria and its serveces. Practical part examines methodology research of surveyed data with interpretation. The aim of this research was to examine the current situation of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Viktor Frnka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber