Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace – Nikola Trousilová
Nikola Trousilová
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace
Analysis of Internet Marketing Communications for selected restaurant
Anotace:
Práce se zabývá internetovým marketingem restaurace Pepe Lopez v Chomutově a vychází z kvalitativního výzkumu. Jejím cílem je zformulovat současné způsoby prezentace na internetu a případně navrhnout možná doporučení, jak ji zpřehlednit a zefektivnit. Práce je rozdělena na tři části- teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem první části je seznámit čtenáře se základními pojmy, které se týkají marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing of Pepe Lopez restaurant in Chomutov and is based on a qualitative research method. The aim of the thesis is to formulate ways of Pepe Lopez’s current online promotion and to suggest appropriate adjustments how to make the online communication better arranged and more effective. The thesis is divided into three main parts - theoretical, analytical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14329/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROUSILOVÁ, Nikola. \textit{Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hsepxo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy
Katarína Kovalčíková -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec