Nikola Trousilová

Bakalářská práce

Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace

Analysis of Internet Marketing Communications for selected restaurant
Anotace:
Práce se zabývá internetovým marketingem restaurace Pepe Lopez v Chomutově a vychází z kvalitativního výzkumu. Jejím cílem je zformulovat současné způsoby prezentace na internetu a případně navrhnout možná doporučení, jak ji zpřehlednit a zefektivnit. Práce je rozdělena na tři části- teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem první části je seznámit čtenáře se základními pojmy, které se týkají marketingu …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing of Pepe Lopez restaurant in Chomutov and is based on a qualitative research method. The aim of the thesis is to formulate ways of Pepe Lopez’s current online promotion and to suggest appropriate adjustments how to make the online communication better arranged and more effective. The thesis is divided into three main parts - theoretical, analytical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze