Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Bc. Jiří Patera, DiS.
Bc. Jiří Patera, DiS.
Diplomová práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Assess the effectiveness of political marketing - analysis of specific campaigns
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových technik a metod, které použilo politické hnutí ANO 2011 ve volební kampani před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a celkovým rozborem této kampaně. Hnutí ANO 2011 zaznamenalo ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013 takový volební úspěch, protože pojalo svou volební kampaň jako detailně propracované budování značky a za pomoci technik …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing techniques and methods that used political movement ANO 2011 in the election campaign before the elections to the Chamber of deputies in 2013 and overall analysis of this campaign. Movement ANO 2011 registered in the elections to the Chamber of deputies in 2013, such electoral success, because it has assimilated his election campaign as the elaborate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mg7q4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing mimo volební období
Jiří Štěpán -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Marketing a volební úspěch
Ekaterina Muzharovskaia -
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji
Patrik NĚMEČEK