Bc. Jiří Patera, DiS.

Diplomová práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně

Assess the effectiveness of political marketing - analysis of specific campaigns
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových technik a metod, které použilo politické hnutí ANO 2011 ve volební kampani před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a celkovým rozborem této kampaně. Hnutí ANO 2011 zaznamenalo ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013 takový volební úspěch, protože pojalo svou volební kampaň jako detailně propracované budování značky a za pomoci technik …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing techniques and methods that used political movement ANO 2011 in the election campaign before the elections to the Chamber of deputies in 2013 and overall analysis of this campaign. Movement ANO 2011 registered in the elections to the Chamber of deputies in 2013, such electoral success, because it has assimilated his election campaign as the elaborate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace