Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Bc. Jiří Patera, DiS.
Bc. Jiří Patera, DiS.
Master's thesis
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Assess the effectiveness of political marketing - analysis of specific campaigns
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových technik a metod, které použilo politické hnutí ANO 2011 ve volební kampani před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a celkovým rozborem této kampaně. Hnutí ANO 2011 zaznamenalo ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013 takový volební úspěch, protože pojalo svou volební kampaň jako detailně propracované budování značky a za pomoci technik …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing techniques and methods that used political movement ANO 2011 in the election campaign before the elections to the Chamber of deputies in 2013 and overall analysis of this campaign. Movement ANO 2011 registered in the elections to the Chamber of deputies in 2013, such electoral success, because it has assimilated his election campaign as the elaborate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mg7q4/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing mimo volební období
Jiří Štěpán -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Marketing a volební úspěch
Ekaterina Muzharovskaia -
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji
Patrik NĚMEČEK