Ing. Tomáš Bittner

Bakalářská práce

Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi

Modern advetisement and it's nontraditional forms in practise
Anotace:
Reklama je určitý druh komunikace obsahující reklamní sdělení, které má za úkol informovat. V podstatě se jedná o komerční druh marketingové komunikace, jejímž cílem je pomocí předávaných informací ovlivnit konečného spotřebitele tak, aby se pozitivně změnili jeho postoje či osobní vztah ke značce. Reklama je dnes pevně svázána se slovem "prodat", tím si ale sama škodí. Cílem mé bakalářské práce je …více
Abstract:
Advertising is a type of communication including advertising message, which is intended to inform. It is basically a commercial type of marketing communication aimed at using the information forwarded to influence the final consumer, in order to positively change their attitudes or personal relationship to the mark. Advertising is now firmly linked with the word "sell", but that harms it. The goal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Petr Unger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní