Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi – Ing. Tomáš Bittner
Ing. Tomáš Bittner
Bachelor's thesis
Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi
Modern advetisement and it's nontraditional forms in practise
Abstract:
Reklama je určitý druh komunikace obsahující reklamní sdělení, které má za úkol informovat. V podstatě se jedná o komerční druh marketingové komunikace, jejímž cílem je pomocí předávaných informací ovlivnit konečného spotřebitele tak, aby se pozitivně změnili jeho postoje či osobní vztah ke značce. Reklama je dnes pevně svázána se slovem "prodat", tím si ale sama škodí. Cílem mé bakalářské práce je …moreAbstract:
Advertising is a type of communication including advertising message, which is intended to inform. It is basically a commercial type of marketing communication aimed at using the information forwarded to influence the final consumer, in order to positively change their attitudes or personal relationship to the mark. Advertising is now firmly linked with the word "sell", but that harms it. The goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ambqw/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Jitka Černá
- Reader: Ing. Petr Unger
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
Adam Zaňka