Ing. Tomáš Bittner

Bachelor's thesis

Novodobá reklama a její netradiční formy v praxi

Modern advetisement and it's nontraditional forms in practise
Abstract:
Reklama je určitý druh komunikace obsahující reklamní sdělení, které má za úkol informovat. V podstatě se jedná o komerční druh marketingové komunikace, jejímž cílem je pomocí předávaných informací ovlivnit konečného spotřebitele tak, aby se pozitivně změnili jeho postoje či osobní vztah ke značce. Reklama je dnes pevně svázána se slovem "prodat", tím si ale sama škodí. Cílem mé bakalářské práce je …more
Abstract:
Advertising is a type of communication including advertising message, which is intended to inform. It is basically a commercial type of marketing communication aimed at using the information forwarded to influence the final consumer, in order to positively change their attitudes or personal relationship to the mark. Advertising is now firmly linked with the word "sell", but that harms it. The goal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Petr Unger

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní