Využití projektového vyučování v oblasti Člověk a jeho svět na příkladu celoročního projektu Tajemné muzeum – Mgr. Kateřina Šmídová
Mgr. Kateřina Šmídová
Diplomová práce
Využití projektového vyučování v oblasti Člověk a jeho svět na příkladu celoročního projektu Tajemné muzeum
The usage of project teaching in the subject man and his world on an example of whole year project - The misterious museum
Anotace:
Diplomová práce se věnuje projektové metodě vyučování. Jejímu vzniku a vývoji u nás i v zahraničí. Využití projektu v současných školách a její nepostradatelnost. Přínos projektů pro žáka i pro učitele, ale i stinné stránky při nezvládnutí přípravy či vlastní realizaci. Uvádím zde další pokrokovou formu vyučování, kterou je integrovaná tématická výuka, která se často s projektovým vyučováním zaměňuje …víceAbstract:
The thesis deals with the method of project teaching, describes its origin and development in our environment and abroad, its utilisation in schools nowadays and its essential importance. The paper describes the advantages for the pupil and the teacher as well as the disadvantages emerging from possible incomplete preparation or from the realization itself. The author presents another progressive method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crrka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
- Oponent: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMÍDOVÁ, Kateřina. \textit{Využití projektového vyučování v oblasti Člověk a jeho svět na příkladu celoročního projektu Tajemné muzeum}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hsoj3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení
Šárka Müllerová -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Projektová metoda za podpory e-learningu jako prostředek výuky pozemního letištního personálu
Lenka Kantorová -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Veronika KONVIČNÁ -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Cheb a blízké okolí.
Karina PITTROFFOVÁ