Specifika kyberšikany u českých učitelů – Bc. Miroslav BAROT, DiS.
Bc. Miroslav BAROT, DiS.
Diplomová práce
Specifika kyberšikany u českých učitelů
The specifics of cyberbullying among Czech teachers
Anotace:
Předkládaná diplomová práce s názvem "Specifika kyberšikany českých učitelů" se zabývá druhy agresivního chování v kyberprostoru, které jsou zaměřeny na učitele základních škol. Hlavním záměrem práce je zjistit názory na kyberšikanu vůči učitelům a zkušenosti učitelů s tímto fenoménem v prostředí českých základních škol. Představeny jsou poznatky o chování spojeném s kyberšikanou, účastnících kyberšikany …víceAbstract:
This diploma thesis called "Specifics of cyberbullying of Czech teachers" deals with types of aggressive behaviour in cyberspace, which are aimed at primary school teachers. The main aim of this work is to find out the opinions on cyberbullying towards teachers and the experience of teachers with this phenomenon in the Czech elementary schools. Knowledge about cyberbullying, cyberbullying and cyberbullying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAROT, Miroslav. Specifika kyberšikany u českých učitelů. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Kyberšikana vůči pedagogům – návrh vzdělávacího programu
Pavla Šrámková -
Vliv kázeňských opatření na chování žáků ve městě a na vesnici (na Základní škole 8. května 63 v Šumperku a na Základní škole Milady Petřkové ve Velkém Týnci)
Barbora SITTOVÁ -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách
Eva Mokrejšová -
Názory začínajících a zkušených učitelů na využití didaktických prostředků ve výuce RJ na ZŠ
Valeria Všelichová -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Výuka problematiky ochrany obyvatelstva na základních školách na území hlavního města Prahy
Adéla Šimůnková -
Povědomí o kyberšikaně a její prevence u žáků druhého stupně základní školy
Petrič Petrič